wtorek, 22 listopada 2011

Kuba Wojewódzki - sukces programu

Kuba Wojewódzki to bardzo znana medialna postać. Znany jest przede wszystkim z takich programów jak Kuba Wojewódzki Show, Idol, czy Mam Talent. Oczywiście to nie cały dorobek Kuby Wojewódzkiego. Jednak w tych programach pokazał się najbardziej. Kuba Wojewódzki wywiad – czym szokują? Dlaczego tak wiele ludzi je czyta? Z jakiego powodu dziennikarze wręcz rzucają się na znanego showmana z mikrofonami? Jak wiemy Wojewódzki wyraża swoje opinie w dość specyficzny sposób. W swoim autorskim programie zaprasza znane gwiazdy, którym zadaje pytania różnego rodzaju- nawet te o intymnym pokroju. Ten człowiek na dystans do siebie oraz do innych. Bez skrupułów pyta swoich gości o sprawy łóżkowe, prowadzi do kłótni, czy nawet większych awantur, czego skutkiem są czasami bardzo dziwne sytuacje. Kuba Wojewódzki program to znana i lubiana telewizyjna atrakcja. Jak wiemy telewizja nie żyje tylko kanałami informacyjnymi na których dowiadujemy się tego co dzieje się na świecie. Ludzie potrzebują oderwania się od smutnej i szarej rzeczywistości. Dlatego też co chwila powstają programy, które mają na celu zabawianie publiczności- co idealnie wychodzi właśnie Wojewódzkiemu.


Wystarczy tylko przytoczyć kawałek wywiadu, a za chwile dowiemy się jaki stosunek do innych ma przedstawiony przeze mnie showman- „Oczekujecie ode mnie skromności? A pokażcie mi na przykład drugiego dziennikarza, który zrobił tyle dla polskiej muzyki rockowej! Miałem programy w radiu i telewizji, prowadziłem koncerty, robiłem teledyski i projektowałem okładki, wydawałem gazetę muzyczną, płyty, licencje. A mimo wszystko jakiś grubas z Budki Suflera potrafi o mnie powiedzieć, że jestem chamem i prostakiem, obrażającym polską muzykę, wręcz żerującym na niej. Jestem człowiekiem pozbawionym jakichkolwiek specjalnych uzdolnień. Mam po prostu niepohamowaną ciekawość spróbowania wielu rzeczy. Braku skromności także.”. Widać więc, że Wojewódzki ma bardzo duży dystans do siebie ale jednocześnie szanuje siebie i swoją pracę. Ktoś powiedziałby , ze Wojewódzki to tupeciarz i osoba nie mająca za grosz kultury- i nie było by to pierwsze takie stwierdzenie.

Nie możemy jednak na podstawie tego co robi Wojewódzki stwierdzić, że jest to osoba jedynie wulgarna i nie mająca odrobiny kultury do innych osób. W takich programach jak między innymi Mam Talent tak samo jak w programie Idol, Kuba Wojewódzki pokazał, że nie tylko jest surowym sędzią ale i potrafi się wzruszyć ludzkimi talentami jak i ludzkim głosem. Niejednokrotnie pięknie wypowiadał się o tym co czuje podczas śpiewu uczestników lub pokazów talentów. Kuba Wojewódzki jest uważany także za osobę, która ma problemy z własną seksualnością. Praktycznie w każdym wywiadzie jest poruszany ten temat. Szkoda tylko, że dziennikarze nie umieją przyjąć pewnych informacji do siebie. Jak powiedział sam Wojewódzki, nie interesują Go kobiety rozbierające się na jego widok jak i te widniejące na rozkładówkach erotycznych magazynów. Dla niego życie do spektakl- także to erotyczne. Nie możemy go więc podpiąć pod seksualnego maniaka. Kuba wojewódzki wie czego chce. Osiągnął wielki sukces, który zdarza się bardzo rzadko. Dlatego właśnie znajduje się On w czołówce, a nie przy końcu listy polskich nieudanych showmanów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz